Thursday 2 June 2016

A Turquoise Layout by Marta Dębicka


Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój najnowszy layout. Do jego wykonania zainspirowały mnie turkusowe produkty od 13arts: farbki i tusz SPLASH! Jak widzicie layout jest dość prosty. Skupiłam się głównie na tle. 

Hello!
Today I'd like to show you my newest layout. I was inspired by turquoise products from 13arts: paints and SPLASH! Ink. As you see it's simple. I focused on the background. 


Wzory nastemplowałam folią bąbelkową i farbkami. Następnie dodałam trochę tekstur przy użyciu maski i pasty modelującej.  

I stamped some patterns with bubble wrap and paints. Then I made more textures with stencils and modelling paste. 


Na koniec trochę stemplowania.
At the end I added some stamping. 


Tekturka pokryta jest turkusowym Tuszem Splash!
The chipboard is covered with Turquoise Splash! Ink. 



Użyłam/I used:

Papers: Dreamland and Pastel Turquoise
Paints: Matte Turquoise and Matte Blue
SPLASH! Inks: TurquoiseBlack, White





5 comments: