Wednesday 4 May 2016

Black and White layout by Marta


Witajcie!
Ostatnio pokazywałam kolorowy layout, a dzisiaj dla odmiany będzie czarno-biały. Pomieszałam w nim trzy kolekcje: Aura Rosa, Fly Away i Secret Letters - wszystkie zaprojektowane przez Aidę. Mają mnóstwo elementów jak motyle czy ważki, które lubię wycinać. 

Hello!
I showed you my colorful layout lately, this time I made a black and white one. I mixed three collections here: Aura Rosa, Fly Away, and Secret Letters. All designed by Aida. They have many elements like butterflies or dragonflies which I like to cut. 


Zabarwiłam kwiaty szarą mgiełką, a następnie spryskałam je przeźroczystą perłową by nadać im trochę blasku. 
I dyed my flowers with grey mist and after that with pearl clear to make it more shiny. 




Product List:




2 comments:

  1. Ogromnie mi się podoba! Piękna kolorystyka, układ, i każda plamka. Jednym słowem, wszystko jest wspaniałe!

    ReplyDelete
  2. Wow, your page is so very, very gorgeous!

    ReplyDelete